وبلاگي براي همه
 
 
شنبه 10 دی 1390برچسب:تصویر در تصویر, :: 17:10 ::  نويسنده : آريا
شنبه 10 دی 1390برچسب:عشقهای حیوانی !!! +18, :: 15:12 ::  نويسنده : آريا

 

iran «خلیج الفارسی» در نقشه عربی+تصویر

انتشار تصویری که تاریخ آن به سال 1952 میلادی باز می گردد نشان می هد عربستان سعودی در استاد تاریخی خود از واژه خلیج فارس بر خلاف ادعاهای امروزی مقامات عربی استفاده می کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشار تصویری از اسناد تاریخی عربستان سعودی که تاریخ آن به سال 1952 میلادی (1331 هجری شمسی) باز می گردد نشان می دهد بر خلاف ادعاهای فعلی رژیمهای عربی، آنها در گذشته نام خلیج فارس را قبول داشته و آن را در نقشه های خود استفاده می کرده اند. 


بر این اساس، این تصاویر که از سوی دائره المعارفهای معتبر جهانی نیز منتشر شده بیانگر آن است که اعراب در واقع عنوان «خلیج فارس» را به عنوان تنها نام آبراهه بین المللی بین ایران و جزیره العرب مورد پذیرش قرار داده اند و مواضع فعلی آنها تنها در جهت برخی بهره برداری های سیاسی اتخاذ می شود.



 

داستان کوتاهی که پیش روی شماست یک قصه جادویی است که حتما باید دو بار خوانده شود! به شما اطمینان میدهم هیچ خواننده ای نمیتواند با یک بار خواندن آن را رها کند! این نامه تاجری به نام پائولو به همسرش جولیاست که به رغم اصرار همسرش به یک مسافرت کاری میرود و در آنجا اتفاقاتی برایش می افتد که مجبور میشود نامه ای برای همسرش بنویسد به شرح ذیل ...



جولیای عزیزم سلام ...


بهترین آرزوها را برایت دارم همسر همربانم. همانطور که پیش بینی
می کردی سفر خوبی داشتم. در رم دوستان فراوانی یافتم که با آنها
می شد مخاطرات گوناگون مسافرت و به علاوه رنج دوری از تو
را تحمل کرد. در این بین طولانی بودن مسیر و کهنگی وسایل مسافرتی
حسابی مرا آزار داد. بعد از رسیدن به رم چند مرد جوان
خود را نزد من رساندند و ضمن گفتگو با هم آشنا شدیم. آنها 
که از اوضاع مناسب مالی و جایگاه ممتاز من در ونیز مطلع بودند
محبتهای زیادی به من کردند و حتی مرا از چنگ تبهکارانی که
قصد مال و جانم را کرده بودند و نزدیک بود به قتلم برسانند
نجات دادند . هم اکنون نیز یکی از رفقای بسیار خوب و عزیزم
"روبرتو"‌ که یکی از همین مردان جوان است انگشتر مرا به امانت گرفته
و با تحمل راه به این دوری خود را به منزل ما خواهد رساند 
تا با نشان دادن آن انگشتر به تو و جلب اطمینانت جعبه جواهرات 
مرا از تو دریافت کند وبه من برساند . با او همکاری کن تا جعبه
مرا بگیرد. اطمینان داشته باش که او صندوق ارزشمند جواهرات را
از تو گرفته و به من خواهد داد وگرنه شیاد فرصت طلب دیگری جعبه را
خواهد دزدید و ضمن تصاحب تمام جواهرات آن, در رم مرا خواهد کشت
پس درنگ نکن . بلافاصله بعد از دیدن نامه و انگشتر من در ونیز‍
موضوع را به برادرت بگو و از او بخواه که در این مساله به تو کمک کند.
آخر تنها مارکو جای جعبه را میداند. در مورد دزد بعدی هم نگران نباش
مسلما پلیس او را دستگیر کرده و آنقدر نگه میدارد تا من بازگردم.
 
Pauolo



نامه را خواندید؟ اما بهتر است یک نکته بسیار مهم را بدانید : پائولو قبل از سفر به رم با جولیا یک قرار همه گذاشته بود که در این مدت هر نامه ای به او رسید آن را"یک خط در میان" بخواند!
حالا شما هم برگردید و دوباره نامه را یک خط در میان بخوانید تا به اصل ماجرا پی ببرید!



 


گروه اینترنتی ایران سان

استیو جابز

استیو جابز، مرد شماره یک کمپانی اپل تنها ۵۶ ساله بود که سرطان لوزالمعده در نهایت بر او غالب گشت و درگذشتش را در سال ۲۰۱۱ رقم زد. تنها لحظاتی پس از اعلام این خبر نام و تصویر استیو جابز بر صفحات اول سایت‌ها و روزنامه‌های جهان نقش بست و شبکه‌های تلویزیونی تصاویر مردی را نشان دادند که در آن‌ها می‌شد به وضوح تحلیل رفتن قوای بدنی وی را در جریان مبارزه چند ساله‌اش با سرطان مشاهده کرد. 



ادامه مطلب ...


  زندگی دوباره زاینده رود و شادمانی مردم


رودخانه زاینده رود اصلی ترین رود فلات مرکزی ایران بعد از هشت ماه خشکسالی دوباره آبگیری شد و موجب شادی مردم اصفهان گردید. در پی جاری شدن دوباره آب در زاینده رود، مردم اصفهان با حضور در سی و سه پل جریان آب در این رود را که از مدت ها پیش خشک شده بود نظاره کرده و شادی خود را ابراز کردند. یک فعال و کارشناس محیط زیست کشور در پی جاری شدن آب در زاینده رود، جاری شدن موقت آب در رودخانه زاینده رود را همچون مسکنی برای دردهای بی شمار دانست و افزود: حل دائمی این مشکل در گرو نگاه جامع تر و ریشه‌ای تر به مشکلات این بخش است.

به گزارش مهر، صبح دوشنبه با افزایش خروجی سد زاینده رود برای کشت کشاورزان شرق اصفهان، آب در بستر خشک زاینده رود جاری شده و زنده رود را بار دیگر موقتا زنده کرد. محمد درویش گفت: این جاری شدن به دلیل پایان فصل کشاورزی و به دست آمدن آب مازاد به وجود آمده است ولی نباید فراموش کرد با جاری شدن موقت این آب مازاد، میلیون ها قطعه ماهی در عرصه حدود 230 کیلومتری رها می‌شوند که با قطع شدن دوباره آب، این ماهی ها از بین خواهند رفت. وی تصریح کرد: حل ریشه‌ای مشکلات در گرو اصلاح برخی روندهای موجود است و مشکل زمانی حل می شود که راندمان کشاورزی از 35 درصد کنونی به نرمال جهانی برسد و به اعتقاد من استان اصفهان با سطح دانش و نیروهای متخصص از این توانایی برخوردار است. درویش یادآور شد: اصفهان باید با ظرفیت‌های موجود به سمت کشت گلخانه ای، کاهش ضایعات غذایی در بخش کشاورزی، توسعه اکوتوریست حرکت و با قدرت اقتصادی و سطح دانش مناسب، اصفهان می‌تواند به قطب تولید انرژی الکتریکی با استفاده از انرژی خورشیدی در کشور تبدیل شود.



ادامه مطلب ...


فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛ قصد دارد دکترا خود را هم بگیرد. می‌توان از فاطمه صالحی که به طور مادرزادی دو دست و یک پا ندارد، به معنای واقعی کلمه یک «بمب روحیه» نام برد. 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 آذر 1390برچسب:غذاي دانشگاه هاي جهان, :: 14:13 ::  نويسنده : آريا

 این هم ابتکار یک معلم چینی برای جلوگیری از هر گونه فعالیت مشکوک از سوی دانش آموزانی که برای تقلب هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

بنظر شما این امتحان بدون رد وبدل هیچ رقم تقلبی تموم شده ؟!



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید زندگی را دوست دارم به شرط آن که: " ز" آن زندان نباشد " ن " آن ندامت نباشد " د " آن درماندگی نباشد " گ" آن گورستان نباشد "ی" آن یاس نباشد
دكتر سيمين دانشور درگذشت
تصاویر جالب ، دیدنی ، الهام بخش و پرمعنا پ نه پ تصویری تصاويري از زندگي خصوصي گربه ها عکسهایی که شایدتا کنون ندیده اید دختـران نیــــنجای ایران سپندارمذگان بر همه بانوان ایرانی خجسته باد نماد شهرهای جهان اتفاقي عجيب و وحشتناك براي سه دختر جوان تصاویر جواد نکونام در دیدار دیشب مقابل بارسلونا خروس دو جنسی در چین قربانی اسید پاشی اردبیل چشم انتظار قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ۱۸ سال، مسوولیت کیفری ندارد اگر طاقت داريد مشاهده نماييد عكسهايي كه شايد تا كنون نديده باشد نقاشی های واقعی از Roberto Bernardi (رئالیسم) ! معروفترین عکـــــس های دنیا بهمراه عکسان آنها كشيدن 6 خودرو با موي سر
نويسندگان